روزبه رادمهر

ترانه سرا ، روزنامه نگار

روزبه رادمهر

ترانه سرا ، روزنامه نگار

تمام حقوق ترانه های این وبلاگ متعلق به سراینده بوده و هر گونه استفاده موسیقیایی یا نوشتاری از این آثار بدون اطلاع صاحب اثر ممنوع و قابل پیگرد است.

آخرین مطالب

غیر ممکن

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۴۴ ب.ظ


غیر ممکن




غیر ممکن

ترانه: روزبه رادمهر

خواننده ، آهنگساز و تنظیم کننده: میثم جمشید پور

 

غیر ممکنه بزارم بری

غیر ممکنه تظاهر کنم

جون هردومون دیگه سخت نگیر

نمیتونم تو رو دلخور کنم

 

جون هردومون بهم حق بده

دیگه هیچ نایی نمونده برام

جز نوازشای هر شبِ تو

دیگه هیچ چیزی نمونده بخوام

 

دست من رو ول نکن میمیرم

عمق فاجعه همین لحظه هاس

قدمای من به سمت توئه 

قدمای تو به سمت کجاست

 

پرسه توو پیاده رو های شهر

گیجو محوِ جای پای تو ام

من هنوزم توی چشمات گمم  

من هنوزم پا به پای تو ام

 

من هنوزم که هنوزِ برات

شعر میگم تا بفهمی منو 

واژه واژه نت به نت عاشقم 

بی تو انگیزه ندارم نرو


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۴
roozbeh radmehr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی