روزبه رادمهر

ترانه سرا ، روزنامه نگار

روزبه رادمهر

ترانه سرا ، روزنامه نگار

تمام حقوق ترانه های این وبلاگ متعلق به سراینده بوده و هر گونه استفاده موسیقیایی یا نوشتاری از این آثار بدون اطلاع صاحب اثر ممنوع و قابل پیگرد است.

آخرین مطالب

میراث

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ



میراث



من از خودم جدا شدم ، تا تو پناهِ من شوی 
به این جنون تن بدهی ، چشم به راهِ من شوی                            
با من سر از پا نشناس ، شعله بکش در تنِ من
حتی اگر جان بدهم ، صلاح نیس رفتنِ من                                                                                       
 
لب تر کن یار ، می ز می خانه بنوش
بی جانم کن ، مست و دیوانه بنوش  
بی تابم کن ، جرعه جرعه دم به دم ...


تمام محدوده ی من ، مرز میان چشمِ توست 
من به تو مبتلا شدم  ، ای آخرین مرزِ درست                                                                                                                                                                          
تمامِ میراثِ مرا  ، قهوه ی چشمانِ تو برد
قبل تو هر چه داشتم  ، دست فراموشی سپرد...


جمشید - میراث 

ترانه: روزبه رادمهر

موسیقی: میثم جمشیدپور

قابل دسترس از تمامی سایت های موسیقی ...  








موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
roozbeh radmehr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی